Αστέρι και φιλί…
Μια γλυκιά ιστορία για την πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο,
την ιστορία για μια μικρή αλεπού που φοβόταν να πάει σχολείο την βρήκαμε ΕΔΩ
Αφού την διαβάσαμε και εμείς με τα μικρά μας αποφασίσαμε να πάμε την ιστορία στο σπίτι μας και κάθε φορά που θα νιώθουμε λησμονιά για τη μαμά μας να θυμόμαστε τις συμβουλές της αλεπουδίτσας!!!
Μια καινούργια χρονιά αρχίζει …πάντα με γέλια ,τραγούδια, γλυκές ιστορίες, μα προπαντός με αγάπη πολύ στις καρδιές μας!







